söndag 4 oktober 2009

Söndag 4:e Oktober


Jag i Kickis knä


Jag i mommo Guns knä :)


Jag och Igelhotten jag fick av papps


"Igelhotten"

Tjallojjs. Idag har pappa o jag varit lite småduktiga. Vi har bla hunnit fara till plantagen o köpt utekrukor till de små gröna buskarna pappsen fick i present på sin födelsedag, plus införskaffat en förlängningsvinda för utomhusbruk samt en ny batteriladdare. Spenderat rejält med pengar med andra ord :D På eftermiddagen hann vi även bygga lite med de där konstiga grejjset som pappa och Anna köpte med sig från Nolia..pappa försökte först tillverka en Elehant men det sket sig..så bidde en liten igelhott istället :)

Sedan for pappa och tränade medans jag hälsade på Mormor Gun och Kicki. Vi hade ju köpit en blomma till Mormor Gun osså, hon blev sååå glad för den :) När pappa frågade mig i bilen varför jag tyckte Gun skulle få en blomma sa jag direkt "för hon är så glad!", och det sa jag såklart när hon fick den med. Efter ett tag anslöt både pappsen, David och Jessica. Då fick vi supergod mat, vet det är pappas favv men kan villigt erkänna att jag gillar det med. Sen blev det hallon och glass till efterrätt o lite choklad.

Nu har vi just kommit hem och jag ska sova. Hoppas pappsen hittar igen mina vinderskor o att mina täckbyxor är på dagis för det börjar kännas kallt ute nu. Kramisar från lilla mig

Inga kommentarer: