måndag 11 januari 2010

Måndag 11:e Januari










Hallojjs.
Imorse var pappa vaken sedan länge när han väckte mig vid 07.10. Vi kramades en del sedan klädde jag på mig o pappa satte ner mig i sovsäcken som jag har i vagnen. Var riktigt mysigt så jag kunde vila hela vägen till dagis med. Justja, när jag gick in på toan o hörde torkskåpet var på imorse kikade jag trött på pappa o sa "pappa du tvättar hela tiden". Då skrattade han :)
Var också riktigt kul att komma till dagis igen, nu var det ju över 2 veckor sedan jag var där! Var skojj att va med alla fröknarna idag osså, jag sa till dom att idag ville jag minsann vara mest med dom.

Pappa hämtade mig tidigt, tror han längtade efter mig. Han kom nämligen 15.45 redan. Vi rejsade hem sedan blev det en film för mig medans pappa hade ett telefonmöte fram till runt 16.30 då han fixade mat till mig. Vi har kramats en hel del idag, märks att han tycker om mig kan ja lova :) Nu blir det sagan "Skönheten & Odjuret" sedan ska pappsen nog somna tillsammans med mig ikväll för han ser rätt trött ut.
Kram alla

1 kommentar:

Erika sa...

Vilka fina bilder!:)