onsdag 13 januari 2010

Onsdag 13:e Januari

Tjollahopp
I vanlig ordning(!!) var pappsen uppe med tuppen o hade gjort alla morgonbestyr klara när han väckte mig runt 7.30. Jag sög i mig de två tomaterna som låg på bordet, borstade tänderna, gick på pottan o klädde mig sedan bar det iväg till dagis.
Pappa slutade en timma tidigare idag från jobbet så han skulle hinna va lite extra med mig eftersom han pyser iväg på en utbildning i sthlm imorgon bitti tiiiiidigt och ska jobba hela dan o kvällen.

När vi kom hem började vi med ett bad, sedan blev det skönheten & odjuret medans pappa fixade parisare till oss. Mumma vad jag tyckte det var gott, smällde i mig en hel parisare helt själv. På dagis har vi förresten gjort en "naffsare" i papper som jag tog med mig hem :)

Nu är jag lämnad hos mammsen eftersom hon tar mig redan nu då pappa ska bort.
Kramisar alla mina vänner

Inga kommentarer: