söndag 10 januari 2010

Söndag 10:e Januari

Hej alla!

Vi har haft en liten turbulent helg här men allt är bra med mig.
Pappa och jag myste på fredagkväll och såg en film och nattade tillammans.
I Lördags var det bara lugnt hemmavid tills kvällen då jag och pappsen for till Kicki och blev bjudna på Pizza. Bestämde mig för att sova där även om pappa fick veta nu imorse att jag ångrade mig när han farit och ville hem igen. Var dock inte ledsen och Kicki är ju så snäll med mig så det glömde jag snabbt.
Nattapa var jag dock, somnade inte förrns kl 01 :S
Efter Mormor Gun farit i Lördags så började Kicki plocka bort alla tomtegrejjer, jag låg då i sängen och kommenderade vad hon hade glömt :)

Imorse vaknade jag först 10. Pappa var en sjusovare så han sov när vi ringde efter honom kl 11 och han dök upp först här vid lunchtid.
Först hade vi tänkt fara o åka skridskor men då vi inte riktigt vet var hockeyhjälmen håller hus så bestämde vi oss för att banka sönder pepparkakshuset istället. Ojoj, var lika roligt detta år som förra. Dock märker jag att ja blitt starkare! Behövde nämligen ingen hammare i år utan räckte med mina nävar serni!

Var bjudna på middag ikväll med men eftersom jag inte sovit nått idag for vi återigen hem vid 20-tiden. Väl hemma hjälpdes jag och pappsen åt med att sätta upp alla lådor med tomtegrejjor på vindan och sedan blev det godnattsaga och Zzzz. Jag bad pappa sova på min arm och sedan somnade jag efter bara några minuter.
Kram alla

Inga kommentarer: