fredag 29 januari 2010

Fredag 29:e Januari

Hallo...
Idag är det lite synd om mig.
Har ju haft ont i magen hela veckan, o inatt hade jag både magknip OCH växtverk. Varken jag eller pappa sov sådär jättemycket.
Går ju magsjuka på mitt dagis så vi får väl hoppas att det är nått sånt jag fått och att det snart försvinner från min kropp, för jag har varken nån matlust eller så mycket lust till annat.

Pappa såg på mig att det inte var hundra imorse heller så vi stannade hemma till 9 för att se hur det kändes. Då sa jag att jag ville gå in till mitt rum och vila..där jag somnade ganska snabbt och då förstod pappsen att det bara var att ringa jobbet o ta ledigt. En mig i form lägger sig inte frivilligt kl 9 :)
Tack o lov kunde mammsen rycka in efter lunch så pappa slapp boka om mötena han hade då.

Nu är jag alltså hos mammsen..ska försöka somna tidigt imorgon så kanske jag kan sova bort alla elaka bacillusker. Kram

1 kommentar:

Gunnel sa...

Tack för uppdateringen ! :)Och kram till Moa!