onsdag 27 januari 2010

Onsdag 27:e Januari



Helluuuuu på er alla.
Fy vilket skitväder vi har här idag. Det har blåst ända från imorse tills nu. Snö överalllt o har blitt drivor :( Hjälper inte hur mycket än pappsen skottar så är det snö framför dörren.
Pappa hämtade mig på dagis vid 17, sedan plöjde vi oss hem först med bilen o sedan med pappas fötter :D

Väl hemma så fortsatte jag med halsbandet jag påbörjat på dagis. Får se om jag kommer hinna klart det ikväll, tappade nämligen nyss ut det så var bara att börja om på ny kula.
Vi har även hunnit med att bada med Nemo och Doris, samt såklart käkat middag. Blev skinka och potatis idag plus lite tomater och paprika.

Nu ska vi dela en filtallrik och jag ska prova ta 3 pusselbitar själv i Drankens värld, sen är det natti här.
Kram alla

Inga kommentarer: