måndag 25 januari 2010

Måndag 25:e Januari


Jag på hallgolvet :)


Matbordet i köket


Jag och Gudfar i köket


Det nya matbordet i burspråket


En bit av vardagsrummet


Rummet


Hallen


Matplatsen i burspråket

Hallu.

Imorse var det vanliga rutiner igen. Upp och iväg till dagis. Jag var dock såååååå trött och ville inte alls gå upp när pappa försökte väcka mig. Iväg tog vi oss iaf och hamnade på dagis prick 8.

Blev en lång dag där för mig eftersom papps varit till Lycksele, så han kom inte o hämtade mig förrns kl 17.30. Dock hade jag en kompis kvar där då så gick ingen nöd på mig :)
När vi kom hem så fixade pappa mat. Jag åt dock nästan igenting och sa att jag ville kräkas..undrar om jag håller på bli sjuk tro??
Efter middagen beslöt vi oss för att tjinga på david och se hur dom fått det, men även där villet jag inte äta nått - trots att han bjöd mig på glass och chockladsås!..nått är nog inte som det ska riktigt.

Nåväl, de hade iaf fått det jättefint där, hemtrevligt och mysigt. Hann även visa David hur vass jag är på spela Drakens Värld, innan vi skjutsade honom till filmstaden och styrde kosan hemmåt.
Egentligen hade vi tänkt bada ikväll med men klockan var mycket så det får bli imorgon innan dagis bestämde vi. Detta är andra natten jag provar sova i mitt rum nu, håll tummarna alla det ska funka lika bra som igår! Kramis

Inga kommentarer: