tisdag 12 januari 2010

Tisdag 12:e Januari

Tjohopp.

Även idag började morgonen väldigt knasigt eftersom pappsen redan var uppe, påklädd, äten o dessutom pigg när han väckte mig. Oftast brukar vi ju vakna samtidigt o dessutom ligga o dra oss länge i sängen :)
Dock fick jag ligga o morna mig 10 minuter innan pappsen kom och kramade om mig o bar mig in på toaletten för att starta dagen med påklädning och tandborstning.

eftersom vi var så pass tidigt uppe blev det frukost på dagis direkt efter pappa for. Idag har vi åkt skrana på förmiddan där, det var riiiiiktigt kul. Hujj va fort det gick berättade jag för pappsen när han hämtade mig just efter 16 idag. Jo jag VET att han slutar 17 egentligen men den vecka då han har mig brukar han försöka komma mellan 16 o 16.30 iaf så det inte ska bli såå långa dagar för mig. Han jobbar ändå nästan varje kväll så det går på ett ut tillslut ändå.

EFter dagis (där jag för övrigt gjort ett fint halsband till mamma, ska göra ett till pappa imorgon lovade jag) så for vi till affärn för att handla. Nu har vi nyss kommit hem o pappa står och ska fixa mat till oss medans jag ser på skönheten och odjuret på tv. Blir kött, persiljesmör, bearneise och strips ikväll! De ni!
Sedan frågade jag pappsen om jag fick ta ett bad vilket såklart var ok, o när väl det är klart..om vi har ork kvar..så far vi nog förbi David för att spana in hans nya lght!
Kram alla

Inga kommentarer: