fredag 12 mars 2010

Fredag 12:e Mars

Hallojs

Pappa fick jobba över lite idag så mammsen hämtade mig från dagis snäll som hon va. Skuttade alltså hem till henne vid 16 o såg lite Musse Pigg.

Pappa kom över vid 17.30 och då hade han med sig HAMBURGARE till oss två. Jag var bjuden på tacos till Johannes men...var ju inget att fundera på :D
Direkt vi kom hem skuttade jag glatt efter haklappen sedan satte vi oss i rummet o smaskade i oss varsin burgare, lite strips och morötter :)

Blev mys i soffan medans vi såg den nya filmen..ni vet den "där med två musar på", och vid 20-tiden begav vi oss först för att plocka upp mammsen, sedan vidare till Kicki. Jag skulle nämligen sova där senni! O med mig hade jag såklart mina tre dinosaurier som blitt lite av favvoleksakerna nu. Mormor Gun var där med så jag försökte umgås o va trevlig med dom så länge jag bara orkade..men var riiiktigt trött efter en hel dag på dagis så somnade nästan i soffan hos Kicki redan vid halv 9. Kram på er Allihopen

Inga kommentarer: