tisdag 16 mars 2010

Tisdag 16:e Mars


Jag var rätt utslagen när jag vilade lunch idag :)

Skiiiitdagar.

Hej alla.
Igår bidde ja ju sjuker på dagis. Dom ringde till pappsen o sa att jag hade 38.5 grader just före lunch men han hade ju seminarie i övik så blev lite panik.
Tack o lov kunde farmor Kicki ta ledigt halvdag o komma o hämta mig.
Sen var ju pappa även bokad på middag via arbetet så David tog vid där kl 17.

Tyvärr började jag bara må sämre o sämre så kräktes hos David två gånger :( Kändes hemskans bra att först Kicki kom över o sedan kom pappa direkt middagen var klar.
Blev inge mer kräkning på kvällen men däremot var jag väldigt seg o låg mest o kramades med pappa i soffan innan jag somnade i hans säng kl 22.

Imorse var jag återigen som ett litet lakan.
Blev ett besök på toa med vid 10-tiden men efter det har det gått åt rätt håll. Fick i mig lite yoghurt o varma mackor som pappa kockade till, o efter en lång lunchtupplur har jag varit rätt ok.

Vi for o handlade middag till ikväll, o sedan sa pappa att jag varit så duktigt fast jag mått dåligt så jag skulle få välja ut en dinosaurie från Barnens Hus! När vi kom dit hade vi jättetur för det fanns bara en enda liten bäbisdinosaur kvar - just en sån som jag vill ha. Fick till och med ta en extradinosaur som pappa tyckte såg lite cool ut.

Nu ligger jag i soffan o leker med mina nya lekisar medans pappa lagar mat. Det blir strips o grillad kyckling ikväll..o jag är faktiskt hungring.
Nu håller vi tummrna att jag ska bli helt frisker o att pappa inte ska åka på dyngan jag haft. Kram alla

Inga kommentarer: