onsdag 17 mars 2010

Onsdag 16:e Mars

Halloooooo.

Äntligen är jag nästan återställd till mitt vanliga glada o spralliga jag.
Idag har jag mått riktigt bra, o även fått i mig bra med mat.
Vaknade vid 7, men eftersom jag hade lite feber igår så valde pappa att hålla mig hemma ändå.

Softade till lunch för att få koll på hur jag eg mådde, men efter lunchen började det krypa i benen på både mig o pappsen så då blev det en tur till Färg & Tapet där vi köpte tapeter till vardagsrummet o beställde golv till pappsens sovrum, förbi Jula där pappa köpte en present till hans arbkompis som fyllde år och en antennkabel till mommo gun, till pappas jobb för att hämta headsetet o lämna paketet, och sist men inte minst förbi både Norrlands MC och Two Wheels. Jag är nämligen lite sugen på att pappa ska skaffa MC igen serni! ;D

Sedan vilade vi en sväng hemma och käkade lite fil till mellanmål innan vi satte sprutt till gymmet. Pappa tränade bröst o var sur o vresig hela tiden för det inte gick så bra efter uppehållet, medans jag gick omkring o minglade o pratade med alla där :D Jag tror ja e allas nya favorit.
Efter vi tränat klart for vi o hämtade mamma på flyget, o sedan förbi ICA en sväng för att inhandla middagsmat.

När vi käkat såg jag en halv film medans jag låg o myste med mamma i soffan, sen var jag såååå trött att det blev slafen.
Hoppas nu min hosta försvinner tills imorgon med :) Kram alla

Inga kommentarer: