söndag 28 mars 2010

Söndag 28:e Mars

Haloojs allihopen.
Går var jag ju o umgicks o va trevlig med Kicki och Mormor Gun. Pappa skulle ut med några kompisar så blev till att sova över där. Jag vet dock att jag fått berömm om hur supertrevlig jag var igårkväll så de så :)
Pappa kom o hämtade mig strax efter lunchtid, sedan for vi hem o myste i min säng o såg Barbie och Pegasus.

Sen var det tebax till Kicki för Söndagsmiddagen, men första hämtade vi upp både David och Gunsan på vägen.
Blev god mat som vanligt, även om jag diggade glassen vi fick till efterrätt mest. Jag och pappa har förresten gjort en bärbar säng till min lilla mini-dinosauuuuur med. Vi hittade nämligen en liten ask det varit nått smycke i tidigare som possar helt perfekt för den gröna lilla snyggingen.

Nu blir det natti o ladda upp inför dagis imorgon. Kramis alla

Inga kommentarer: