fredag 26 mars 2010

Fredag 26:e Mars

Hallojjs.
Idag kom pappsen o hämtade mig redan kl 16. Han har nämligen jobbat över så mycket på slutet att han kunde gå en timma tidigare från jobbet. Dock blev han nog lite konfunderad när jag ändå började med att skälla ut honom när jag såg han. Ställde mig med armarna mot höfterna och sa "pappa jag vill INTE vara här så här länge förstå du det va pappa"
Dock föll hela mitt bad-guy-upplägg när fröknarna berättade att jag haft jättekul på dagis idag :P

Vi drog kosan mot godishuset direkt eftersom pappa ville vi skulle fira nån slags bra affär som dom fått idag. Massa godis blev det, o sen hem o bad med papps o alla ankorna. När pappa styrde upp middagen fick jag ser rått-filmen, dock är jag liiiite rädd när dom spolar ner ena råttan i toaletten så då fick pappa komma och sitta brevid mig ett tag.
Efter maten blev det Madagaskar 2, osså lite lek i mitt rum. Pappa har flyttat runt lite här när jag varit borta så alla ekbyråer är sålda och jag har fått in den där tv-bänekn som stått i pappsens sovrum till mitt rum istället. Dock passar det mig bra, eftersom den är mycket lägre så nu når jag själv alla lekisar som står på den :)
Har hört ryktesvägen att pappa ska byta golv i mitt rum men vi får väl se när det kommer ske. Kram alla!

2 kommentarer:

mamma sa...

Mosis åkte inte till dagis förens kl 12:10, så 4 timmar ska man nog klara av att vara på dagis ;) hehe

Gunnel sa...

Jag önskar att jag kunde krama dig på påsk men vi får nog vänta lite. Kanske påskharen kommer till dig i alla fall! Kram mommo