onsdag 3 mars 2010

Onsdag 3:e Mars


Myyyycket snö har vi här..


Högst där uppe på nocken sitter mammsen o skottar :)


Tuuut på er alla.
Igår var jag hemma med pappsen eftersom han är halvsjuk fortfarande, och så även idag för övrigt.
Riiiktigt mysigt att äntligen få rå om han lite tycker jag dock.
Igår myste vi på för fulla muggar och var ute o skottade fram pappas gamla bil (den var översnöad). När jag nattat kom mamma hit o skottade heeeeeela stora taket åt pappa o mig. Snacka om snäller! Nu behöver vi inte oroa oss för att få taket i huvvet när vi sover om nätterna. Pappa gjorde ett ärofyllt försök själv tidigare på dan men såg att hans knän började darra redan när han var på tredje trappsteget o ungeför med sina fötter i huvudöjd på mig :P

Idag var det mysfrukost framför tv:n, sedan hängde vi med mamma till hennes studio så jag fick leka av mig lite.
Sedan hem o mysa i soffan och bygga lite lego, o efter det for vi o handlade plockmat tills ikväll. Pappa bjöd mamma på middag som tack för hjälpen igår med skottningen serni. Ikväll är jag dock sååå trött så jag och pappa tog en riktig tidigt nattning nästan föra 19..Det var riktigt skönt för pappsen läste nog nästan en halvtimma o just när han slutade föll mina ögonlock ihop.
Kramis på er alla

Inga kommentarer: