torsdag 18 mars 2010

Torsdag 18:e Mars

Hejhej!

Idag var jag på dagis, även om pappsen blev lite orolig imorse då jag var snuvig o lite glansögd. Dock visade tempen på 35.5 g..så ingen feber iaf även om jag nog var sliten ännu. Har en hemsk hosta dock :(
Pappsen kunde dock inte va hemma nå längre efersom han hade viktiga möten idag, men farmor Kicki slutade tidit så behövde bara vara på dagis från 8 till 2 ändå :)

Vi for o hälsade på Morfars Grav, alltså pappas morfar o Kickis pappa. Där gjorde Kicki fint medans jag och Mommo Gun satt kvar i bilen eftersom det var så mycket snö där.
Efter vi skjutsat hem Gunsan for vi hem till farmor o klippte lite o lagade tunnpankaka som jag önskat.
Pappsen kom vid 17.30 o var riktigt glad idag, han hade fått väldigt goda nyheter från sitt jobb :)
Efter lite trugande fick jag i mig min potion, sedan blev det åter till klippningen. Tror jag lyckades producera åtminstonne 1500 miniminismå pappersbitar på farmors golv. Stolt var jag o tyckte inte man fick kasta en endaste en :D

Hemma så dök jag och pappsen ner i soffan för att se Madagaskar 2, sen blev det slafen. Riktigt trött var jag, o somnade på mindre än 5 minuter. Kramis alla snälla ena där ute

Inga kommentarer: