måndag 1 mars 2010

Måndag 1:a Mars

Hallojs.
Igår var det fullt ös för mig och pappa. Innan vi for till farmor för att umgås med henne o Mommo Gun så städade vi hela huset, dammsög och torkade alla golv. Hor Kicki blev det kassler till middag vilket jag nog inte var så förtjust i, men kiwin till efterrätt gick ner galant iaf.
På vägen hem svängde vi förbi mammsen för att gratta henne till första träningsdagen i den nya lokalen.

Idag har jag såklart varit på dagis. Pappa hämtade mig vid 16.30, och efter det for vi för att hälsa på Erika en snabbis. Jag gav henne en kram!, satt o funderade i bilen om jag skulle våga de eller inte men när jag väl var framme så tog jag mod till mig. Pappsen fick en shaker och nått flingliknande av henne, o jag tiggde till mig en proteinbar senni. Sedan kom Jocke upp från källaren o honom började jag prata friskt med direkt. Här var det ingen blyghet alls inte :D

När vi kom hem satte pappsen igång med middagslagning medans jag såg Dinosauriefilmen. Maten var klar när jag sett ungeför halva, o då bytte vi till filmen "up" som vi har med svenskt tal nu :)
Efter middagen hann jag även bada en snabbis o nu ska jag alldeles prexis lägga mig för att sova. Kramis alla

Inga kommentarer: