onsdag 22 oktober 2008

Fotografering!

I tisdags var det stora fotodagen på dagis.
Jag fick ta ledigt från jobbet en timma av min snälla chef (förutsatt att jag jobbade igen tiden naturligtvis...vi går in i lågkonjunktur) så hade möjlighet att först smita förbi hemma och hämta upp lite kläder och sedan hälsa på Moa på dagis för att piffa till henne lite :)
Blev röda byxor (födelsedaxpresent av Stefan & Lena), en body med spets och en röd tröjja med vita prickar. Plus då naturligtvis ett matchande hårspänne. Snacka om att man börjat bejaka sin kvinnliga sida..och jag som trodde vi skulle få en pojke :P

Moa blev i alla fall jättefin. (eller rättare sagt ännu finare).
Fotografen var försenad så jag stannade på dagis och lekte med Mosen i nästan 40 minuter. Vi hade det verkligen superbra - läste böcker, Moa matade mig med "låssasgodis" som hon kastade och vred sig av skratt när hon träffade mig i ögat istället för i munnen och dessutom körde det ju grävskopor på gården där så vi hade fullt sjå att hinna med allt.
När det så tillslut blev dax för fotning smet jag ut så att inte Mosen skulle bli ledsen, känns surt att göra så men fröknarna säger att det är det absolut bästa sättet att göra så man får väl lite på proffsen.

Nu längtar jag till man får se korten också =)

Inga kommentarer: