onsdag 29 oktober 2008

Onsdag 29 Oktober

Hej
Idag är jag allt mer piggelin!
För säkerhets skull så var jag hemma med pappsen på förmoddagen, både för att jag skulle må bra och att jag inte skulle smitta ner några av mina kompisar på dagis.
Vi tog det vääälidgt lugnt hemma, - pappa låg och drog sig och jag såg lite Puh och läste bok. Sedan gjorde pappa lunch, vi fick ju med oss matlåda från farmor Kicki igår och så bar det iväg mot dagis.
Var en ganska skön dag för mig, var på dagis från 13.00 till ungefär halv fem då farmor kicki hämtade upp mig. När vi kom hem var pappa redan hemma faktiskt, haha den hemskingen hade slutat 30 minuter tidigare idag :)

Farmor gav mig mat medans pappa passade på att fara och handla (vi hade ju slut både på mjölk och mina favvofavvofavvo röda runda saker!), och fara till OBS för att köpa massa plankor.
Blev verkligen överraskad när han kom hem och hade köpt både en ny "pjmas" och en ny bok till mig! När Kicki for såg vi lite mer Puh och lekte lite på golvet innan det blev dax för natti. på med nya pjamasen och edan läste pappa två kapitel ur den nya boken.
Sov gott alla mina vänner!

Inga kommentarer: