fredag 31 oktober 2008

Fredag 31 Oktober


Hejhej!

Igår var det full rulle (som vanligt!) Kicki hämtade mig på dagis och pappsen kom och åt pannkakor med oss. Smaskelismask va gott det var. Dessutom fick jag en ny Puh-bok av Kicki från Barnens Hus. Jag fick välja helt själv vad jag ville ha och då hittade jag en puh-bok med honiiing i!
Hade lite svårt att somna igår men vek igen ögonen vid 20.45 i alla fall. Pappsen har ju börjat ligga med mig en liten stund, men om jag inte somnat då så går han upp och pysslar på med annat. Jag har dock dörren öppen in till sovrummet så jag hör och ser honom ändå :)

Idag hade jag och pappsen en mysmorgon! Vi satt och såg barnprogram och käkade macka, ingen stress alls. Var verkligen mysigt att få vakna till i lugn och ro -dessutom hade det ju snöat på natten och snöade lite imorse med. ahaha vad kul! vitt överallt nästan. Jag hann inte heller vara på dagis så länge, pappa överraskade mig med att vara på dagis redan då jag vaknade upp efter min lunchsovstund. Vi for hem och lekte lite i snön och sen har vi bara myst. Jag har tagit på och av ringar och halsband och armband på pappa. Också har jag tränat mer på bensaxen såklart!
Just när vi hade delat på en filtallrik med hallon och flingor i så kom mammsen förbi och skulle hämta mig. Det var roligt att se henne igen, nu var det ju en hel vecka sedan.

Jag önskar er alla en riktigt trevlig helg! /mosen

Inga kommentarer: