torsdag 16 oktober 2008

Torsdag 16 Oktober


Hej.

Nu var det ett tag sedan jag skrev, men det beror både på att pappsen varit sjuker och att han varit tvungen att jobba så mycket så det har helt enkelt inte hunnits med.

Igår Onsdag var pappa snörvlig men jobbade ändå från 7 till 20 på kvällen.
Eftersom pappa skulle vara på något som heter "Äpplet" haha..äpplet..:) så tidigt som 7 så fick han lämna mig på en ny avdelning på dagis. Det var lite läskigt men jag kände ju igen fröknarna där i alla fall så det gick bra. Runt klockan 16.30 kom farmor Kicki och hämtade mig osså for vi hem till henne och hade det bra. Jag fick pannkaka och sylt, - mummselimumms va gott det var. Tror jag gått upp till nästan 12.5 kg efter det. Jag stannade kvar hos farmor ända tills det var läggdax då vi for hem till mig och pappa så jag skulle få sova i min och pappsens säng. Just när jag hade tänkt börja drömma så kom pappa hem. Han var jätteglad att jag var vaken så han fick prata lite med mig innan vi somnade tillsammans. Haha det märktes att han var lite trött för jag tror faktiskt han somnade lite för mig :)

Idag så slapp jag gå upp sådär extra tidigt i alla fall. Kom till dagis som vanligt just före frukosten.
Pappa kom och hämtade mig i regnvädret efter hans jobb, och sedan har vi haft det kalasmysigt. Det var ju sista kvällen med pappsen och då brukar vi alltid försöka mysa till det lite extra. Blev god mat och en banan till efterrätt, vi ritade krokodiler med mina nya kritor och pappa ritade av mig, sedan byggde vi med lego och tog en tur ner i badkaret med mina fiskar och badankorna. Sedan blev det välling i sängen medans han läste två Puh-böcker för mig.
Bra avslutning på en lite stressig vecka fylld av lite ajaj, snuva, feber och stress.

Godnatt alla!

Inga kommentarer: