lördag 11 oktober 2008

Fredag 10 Oktober


Hej igen!

Idag hämtade pappa mig på dagis. Tror han längtat mycket efter mig för när jag kom hem var det nydammsuget och torkat på golven så jag skulle kunna leka omkring där utan att bli smutsig och dammig :)

Vi hade det trevligt tills runt 18-tiden då jag beslöt mig för att bli riktigt grinig. David kom och hälsade på och skulle äta middag med oss, men inte enns de hjälpte för jag grinade och tjurade om vartannat ända tills pappa nattade mig. Tror pappa var lite orolig för han kollade feber men jag var pigg. Vet inte riktigt varför jag var så sur, kanske hade jag sovit dåligt eller så kändes de lite konstigt att komma till pappa efter en hel vecka hos mamma.

Pappa berättade att min mommo och moffar skulle komma och hälsa på mig nu på Torsdag också, det blir roligt! Då ska jag visa hur många ord jag kan säga nu och hur fort jag kan springa och hur mycket jag kan äta och hur bra jag kan läsa och att jag kan räkna till tio och att jag .... kan cykla ..och ... at ..t ja..g...Zzzzzzzz

Inga kommentarer: