torsdag 2 oktober 2008

Torsdag 2 Oktober

Sista dagen hos pappsen.

Hejhopp.
Idag blev jag kvar ända till 17.30 på dagis eftersom pappa hade ett möte lååångt borta så han kom just i tid och hämta mig.
Det blev lite stressigt för vi hade lovat farmor att hjälpa henne med taket kl 18 så direkt vi hade varit ute med Gizzo bar det av dit. Där var Alfreds farmor och farfar! Skojj att träffa dom även om jag tyckte dom var lite suspekta första minutrarna. Lelle försökte dessutom borra mig i magen med sitt finger den token!

Hos farmor klämde jag mig på de jäkla bordet med (dumt bord!) så jag var ledsen och saknade mamma :(
Men tillslut gick det över i alla fall.
När vi kom hem igen så myste jag och pappa lite i soffan, sedan badade vi med mina favvo bad-ankor! Dom är så roliga när dom simmar omkring där i vattnet och dyker och har sig :)

Ne blir det skojj att få träffa mamma imorgon, var ju en helv vecka sedan! Ha en bra helg alla mina vänner =)

Inga kommentarer: