lördag 11 oktober 2008

Lördag 11 Oktober

Idag vaknade jag kl 9 glad i hågen.
Pappa verkade glad att jag inte var lika sur som igår..tihi!
Vi åt frukost - välling och sen fil och mackor (mumms vad jag älskar mackor!). Sedan var vi ut med Gizzo i skitvädret och så lekte vi lite.
Jag var inte alls sugen på lunch så tog två tuggor sedan fick pappa äta upp min mat haha! Somnade vid 13-tiden.

Trodde pappa skulle väcka mig men vaknade av att farmor viskade mooooooaaa. Blev jätteglad att se henne :)
Vi fikade rätt ordentligt eftersom jag inte ätit så mycket till lunch sedan gick vi ut till gungplatsen och gungade. Det var lite blött och jäkligt ute men det störde nog mest pappa för jag tycker det är jättekul att hoppa i vattenpölarna och skita ner mig så mycket jag bara kan.

Efter det såg vi lite film och byggde med lego, sedan blev det middag och en till tur ut med Gizzo. Justja, glömde ju säga att vi kikade förbi djuraffären igår med. Jag tycker fiskar är coola, och kaninerna är söta även fast jag trodde de var katter först. Pappa skrattade åt mig när både jag och han försökte härma fåglarna där inne, jag tror de andra som var inne i butiken måste trott vi var knäppa :D

Inga kommentarer: