fredag 14 november 2008

Fredag 14 November



Hejhopp!

Idag fick ajg vara hemma med pappsen igen!, han tyckte det var onödigt att jag skulle behöva fara till dagis idag just före helgen när jag ändå var hemma igår.
Vaknade runt 07.30 men pappsen lyckades övertala mig att sova vidare lite genom att killa mig på ryggen :D ihh de va så skönt så jag somnade om och sov till 9!
När jag vaknade igen var jag superhungrig så pappa fick göra både en stor vällingportion och smöra en macka till mig.

Tyvärr har det ju varit riktigt skitväder idag så vi har bara hållit oss hemma, förrutom då när vi for och handlade lunch på Frasses. När det började bli lunchtid sa jag "burgar, burgar" till pappa och han tycke ja va så söt så att jag fick en aldeles egen liten burgar!
Efter det blev de lite lek med lego (vi byggde en orm på golvet) och lite Puh i soffan. Lite tråkigt att det inte gick att gå ut och leka och gunga men det är ju inget att göra åt.
Vid 15-tiden packade vi med oss alla grejjer, gjorde mig extra söt med hårtoffsar och for iväg till mammas jobb där jag skulle få vara sista halvtimman hon jobbade eftersom pappsen skulle fara och klippa sig.
Önskar Er alla en superbra helg!

Inga kommentarer: