tisdag 11 november 2008

Tisdag 11 November

Tjing!

Idag bar det som vanligt av till dagis på morgonkvisten. Pappa var snäll och satte dock på lite Puh-film på morgonen som jag fick kika på medans jag sörplade i mig morgonvällingen.

Farmor Kicki hämtade mig på dagis vid 16 tiden, sedan har vi gjort köttbullar! Det var ganska spännande att rulla och sedan steka dem. Fast bäst var det nog att äta upp dom tillsammans med Pappa och "Aaid" som kom till middan! haha, jag åt två stooora portioner med köttbullar och spagetti, dessutom fick jag "diiila" en klementin med pappa som efterrätt.
Jag ska sova hos farmor ikväll eftersom pappsen ska flyga "yggggplan" imorgon.
Nu har jag just duschat och käkat kvällsvällingen så det vankas nog läggdax för mig. Hihi men det fanns en som somnade före mig i soffan, - det var "Aaaid". Tror han var ganska trött efter han jobbat en hel dag och sedan läst två böcker för mig efter middagen. Kram alla och sov så gott!

Inga kommentarer: