fredag 21 november 2008

Fredag 21 November


Hejhallåååå

Idag hämtade pappsen mig på dagis! Jag hade klätt upp mig jättefint för det så hade både pipilotter och kjol o grejjer :D
Han blev jätteglad av att se mig o jag blev glad att se han med så vi pussades o kramades massa på dagis.
När vi kommit hem började pappa packa upp maten han handlat just före han hämtade mig och jag såg att han flyttat TV:n till en annan vägg. Blev lite orolig och frågade om Puh var borta men pappa lovade att Puh var kvar vilket han också var :D

Vi gosade lite i soffan, sedan kom "Aiid" förbi och hälsade på samtidigt som pappa började laga hemmagjorda "hamburgar"!

Åt sådär lite halvdåligt, men fick ändå både en klementin och glass efteråt (det är ju fredag) så blev mätt ändå. Sedan såg jag och pappsen Idol i soffan tillsammans under puh-täcket.
När pappa frågade om jag ville ha välling tillslut sa jag: "ja moa älling i offan"...o sen la jag till för säkerhets skull "moa inte spilla!". Då började pappa skratta och sa att jag skulle visst få dricka välling i soffan istället för i sängen :=)
Efter det borstade vi tänderna och hoppade isäng. Jag var verkligen jääääättetrött för 1 minut efter pappa stängt sista boken sov jag som en stock. =)

(bilden passade pappsen på att ta när jag koncentrerade mig på maten)

Inga kommentarer: