måndag 24 november 2008

Måndag 24 November


Hej!
Idag var Ossian tillbax på dagis, oj vad vi har busat..men vi tar det från början.
Pappa var uppe supertidigt idag och hade redan ätit frukost och strykit sina kläder innan han väckte mig. Eftersom det var en riktig storm ute så fick jag ta på min nya fina röda overall! Haha jag känner mig stor som en elefant i den men varmt blir det i alla fall. Kom fram till dagis ungeför kvar i åtta och sprang glatt in dit så pappsen kunde fara iväg till sitt jobb.

När jag skulle hem berättade fröknarna att jag faktiskt varit lite seg i mitten av dan och att jag haft lite feber med. Pappa kollade dock tempen när vi kom hem och då var den normal tack och lov..vill ju inte bli sjuk igen.
Fick blodpudding och macka till middag, mumms va gott det var!
Efter vi käkat och pappa diskat undan läste han lite för mig i soffan. Vi gick och nattade väldigt tidigt ikväll för säkerhets skull - så jag skulle få sova bort eventuella elaka febervirus. Några Puh-böcker senare..var..jag...Zzzz..ganZzzka...trött....Zzzz

Inga kommentarer: