lördag 8 november 2008

Lördag 8 November

Hallojs.

Idag har jag faktiskt haft en till kanondag!
Pappsen var iofs vääääldigt seg imorse, men när jag lockade med "pappa vakna, med moa soffan!" så kom han upp tillslut.
Just när vi stod och gjorde lunch kom Kicki och Eva o hälsade på oss. Efter vi käkat pappas hemmagjorda parisare (mumms) fick jag lite godis (det är ju lördag) och sedan for vi iväg för att hälsa på mormor Gun. Hon var ju såklart inte hemma den här gången heller så vi beslöt oss för att fara förbi Kicki när vi ändå var på språng.
Där fick jag äta middag och sen for jag och pappsen och hälsade på Gizzo! Det var suuuuperroligt att se han igen och han minndes mig! Jag fick massa slickar på händerna och i ansiktet :) Har faktiskt saknat den lilla rackarn!

När vi kom hem så käkade pappa middag medans jag såg lite tv och fick några till godisar. Vi spelade lite piano, sedan blev det den obligatoriska vällingen och vi avslutade kvällen med ett härligt bad med mina badankor och pappa fisk och mamma fisk.
Somnade ganska snabbt ikväll eftersom jag inte sovit någon middag alls.
Imorgon är det ju farsdag! Då ska jag ge pappsen massa extrakramar och pussar, det är vad han har önskat sig av mig :)
Natti

Inga kommentarer: