måndag 12 januari 2009

Måndag 12:e Januari

Hejhej.

Imorse var det tillbaks till vanliga rutiner igen. Pappsen väckte mig kvar över 7 men jag villet iiiiinte vakna. Vi blev tvungen att skynda oss eftersom han hade ett möte bokat redan kl 08.
På med kläderna, in i bilen och in på dagis.

Hade en helt ok dag på dagis, förrutom sista timman då jag tippade med en stol och slog i huvudet. När pappsen kom och skulle hämta mig satt jag och småsnyftade i dagisfrökens knä. Det blev dock bättre när pappsen kom och han kände ingen bula heller så :)
Innan vi for hem blev det lite handling, pappa köpte lite kräm o grejjer för han har fortfarande ont i magen och har lite svårt att få i sig maten.
Sedan såg vi på lite gamla filmer av mig, mamma, pappa och Gizzo i soffan.
Redan när pappa hämtaade mig bad jag om att få bada, så efter middage och ementinen blev det bus med badankorna, mamma fisk, pappa fisk och den nya apan som pappa fick i julklapp av mig.

När vi steg upp från badet var klockan så mycket att det bara var att hoppa i säng.
Sov gott alla!

Inga kommentarer: