onsdag 28 januari 2009

Onsdag 28:e Januari


Suuuuuuk :(

Idag blev det en kostig dag.
Jag och pappsen vaknade som vanligt, kastade i oss lite frukost och begav oss till Dagis. Däremot fick dagisfröken ringa och be pappa skulle komma tillbaka bara efter en halvtimma för jag hade feber igen :/
Inte så mycket, men ändå 37,9 grader så det gick ju inte att vara kvar på dagis.
Dessutom var jag ganska slö och ville bara ligga ner och vila.
Pappsen kom efter en stund men då hade jag piggnat på mig lite i alla fall.
Vi kom hem strax efter 10 och när pappsen direkt kolla febern hemma visade termometern 36 tack och lov.

Var ändå ganska mysigt att få en extradag hemma med pappsen. Vi har sett lite tv och busat, men mysigast var det nog när pappa läste en låååång Bamse-saga för mig. De var välidgt mycket text i boken och inte så många bilder men jag tyckte det var spännande ändå. Bara lyssna på vad pappa berättade och istället för att kika på bilder själv fantisera hur allt såg ut. Efter det somnade både jag och pappa :D

Nu har jag just ätit middag och vi är på väg till Mix för att köpa lite mat till pappsen med. Han har beställt kyckling och spagetti som jag skulle få smaka av sa han :)
Termometern visar ingen feber nu heller så med lite tur kan jag vara på dagis och pappsen kan jobba imorgon i alla fall. Vi ska dock ändå ta det väldigt lugnt i kväll.

Kram alla!

Inga kommentarer: