tisdag 27 januari 2009

Tisdag 27:e Januari






Gokväll.

Var seg imorse - ville sova meeeera.
Pappsen hade tydligen något möte på jobbet direkt på morgonen så det gick minsann inte för sig i alla fall.
Däremot storhandlade vi ju igår så jag och pappsen delade på en kalasgod skål med nyponsoppa och biskvier till frukost. Det är ju nästan som godis dom där små biskvierna :D

Farmor Kicki hämtade mig på dagis vid halv fyra så jag skulle slippa gå heldag idag. Vi for hem till pappa och mig o lekte med alla mina lekisar. Hann även med att läsa lite böcker och så innan först "Aaid" kom och sedan även pappsen.
När pappa kom hem började han steka massa massa "hamburgaje". Det räckte både till mig, pappa, Aaid och Farmor Kicki o ändå fick vi flera flera över så vi kunde spara.
Efter maten tog alla utom jag lite kaffe, däremot var jag riktigt het på Chokladbollarna som serverades till. Jag hann faktiskt med både att sluka stora delar av pappsens men även en bit av Aaids..Gäller att ligga i när tillfälle erbjuds.

Vi satt allihop i rummet o myste och pratade lite tills det blev dax för mig att ta på pynne, borsta tänderna och gå o natta.
Pappsen läste som vanligt två sagor för mig, sjöng lite o läste godnattbön men jag var faktiskt inte trött ikväll heller. Tyckte mig höra att pappsen muttrade något om att han skulle prata med fröknarna på dagis och be dom väcka mig lite tidigare efter lunchtuppluren imorgon:)

Sov gott alla snälla...o alla dumma med förresten. Sover ni kanske ni vaknar snälla i alla fall :)

Inga kommentarer: