måndag 26 januari 2009

Måndag 26:e Januari

Hellu.

Idag vaknade jag och pappsen vid halv 8 först så blev lite småstress på morgonkvisten. Som tur var hade pappsen dock inget möte på FM så vi hann ändå med att i skapligt lugn o ro få i oss lite fil och flingor till frukost :)

På dagis har vi varit ute och lekt i snön idag. Tyvärr har vi ju inte direkt en superstor gård att leka på nu när dom håller på att bygga om, men det var skönt att få göra av med lite spring i kroppen i alla fall.

Pappsen kom och hämtade mig strax efter 17 och efter det for vi direkt för att handla lite mat. Idag handlade vi MYCKET, det blev tre hela kassar fulla :)
Efter en dialog i bilen bestämde vi oss sedan för att köpa middag på Frasses..eller dialog, kändes mer som monolog för vi var heeelt ense :D

Väl hemma började vi med att äta, för vi var båda väääldigt hungriga. Sedan såg jag lite tv medans pappsen packade upp det vi handlat och städade undan i köket. Efter det lekte vi med min Puh-lekis och fångade "färilar". Jag fick som bäst 4 stycken i min håv. Sedan serverade jag pappsen tårta, kaffe och mölk från mitt kök :)

Tillslut började jag gäspa lite och pappsen sa att han skulle försöka hinna med att laga lite mat för att spara i matlådor ikväll så vi beslöt att det vara dax för mig att krypa till kojs. Hade dock lite svårt att somna ikväll igen men efter en timma ungefär hittade jag fatt på John Blund teslutt :)

Inga kommentarer: