fredag 15 maj 2009

Fredag 15:e Maj

Hej.

Idag lämnade ju pappsen mig på dagis eftersom jag var ganska pigg imorse.
Vi stannade dock hemma en timma extra bara för att vara på den säkra sidan, så det blev som vanligt då frulle med pappsen :)

Jag trodde ju att jag nu skulle vara hos mamma i en vecka, men eftersom det är flytt för både mamma och även Simon imorgon fick jag välja själv om jag ville sova hos mammsen eller fara till pappa o sova. Först ringde pappa och frågade mig i telefon men jag tycker det blev så hemskans svårt att bestämma så han kom o hälsade på i vår nya lägenhet.
Oj vad han blev imponerad! Han tyckte det var en jättefin lägenhet med bra planlösning. Jag visade såklart han direkt mitt rum och det är mycket större än det jag har hos pappa! Oj vad jag ser fram emot tills alla mina saker är på plats där också!
Hur som helst, när pappa var påväg hem igen fick jag bestämma var jag skulle sova och ja kände faktiskt det kunde vara skönt att låta Simon och mamma stöka på själv ikväll så jag bestämde mig för pappa-alternativet. Ni må tro han blev glad när jag sa att "jag fara til pappa" samtidigt som jag var på väg nerför trappen mot utgången.

Väl hemma hos papps blev det fil med hallon samtidigt som vi kikade på elefanten. Efter det rakt isäng för klockan var redan en bra bit över min vanliga sovtid.
Natti alla och lycka till med urstädningen nu ikväll mamms!

Inga kommentarer: