torsdag 14 maj 2009

Torsdag 14:e Maj


Morrn.

Igår hade ju pappa planerat att jag skulle få fara till dagis idag men det sket sig ganska bra det. Inatt har jag nämligen hostat och haft ont i halsen mest hela tiden. Vaknade åtminstonne en 4-5 ggr av att det sveeeed i halsen så pappa fick trösta mig.
Därför blev det inget dagis idag heller, utan pappa fick allt lov att stanna hemma han.
Som tur var slutade Kicki tidigt idag så direkt efter lunch kom hon och tog över efter pappa. Han börjar tydligen bli lite stressad eftersom han blir rätt mycket efter på jobbet..

Eftersom jag fortfarande var sjuk har vi tagit det ganska lugnt idag med. Hos Kicki var jag dock ute och åkte lite vagn, o när vi kom hem så var jag och pappa ute på bakgården o spelade lite fotboll o krattade innan det var middagsdax.

Nu håller jag verkligen tummarna att jag får en bättre natt ikväll.
Kramis alla.

1 kommentar:

Zaida sa...

Lilla hjärtat......... vad du ser ynklig ut... :(

Mamma älskar dig ju... krya på dig. Kraaaam.