tisdag 12 maj 2009

Tisdag 12:e Maj

Tjo...

Igår hanns det inte med att skriva så mycket, men Kicki hämtade mig på dagis och var med mig hela kvällen eftersom pappa ar på middag med en kund och inte kom hem förrns sent.
Imorse var han dock hemma igen som Farmor lovade.
Haha, pappa fick väcka mig imorse och när han stack fram huvvet och trodde jag skulle pussa han så tog jag istället ett redigt tag i snoken och vred om..och började as-garva. Det var en bra start på dagen och kors vad pappa blev snopen :P

Vi kom till dagis i god tid före frukosten..men redan kl 11 ringde de till pappsen o berättade att jag återigen hade hög feber. De hade mätt den till 40.1, så efter bara några minuter var pappa på plats och vi begav oss återigen hemmåt.
Pappa längtar verkligen tills doktorerna återkommer med provsvaren på alla tester vi tagit, för det är inte alls kul att vara sjuk nästan hela tiden.
Även om jag haft hög feber har jag varit ganska pigg..vi har kunnat se på lite film, byggt en stor och hög lego-orm och så.

Efter vi ätit middag kom Kicki och hälsade på. Det gillade jag, jag ville leka med henne. Hon stannade tills jag ätit fil och hade på mig natt-pynnen. När vi ställde oss i mitt rum på sängen för att vinka hejdå till Kicki såg vi en igelkott som sprang över gångvägen aldeles nedanför mitt fönster! Imorgon ska jag och pappa på en expedition för att leta reda på kotten, om jag inte har feber såklart.
Nu vankas det natti här..kram alla

Inga kommentarer: