onsdag 13 maj 2009

Onsdag 13:e Maj

Bättre.

Hejhej.
Pappa var ju såklart hemma med mig idag, eftersom jag hade feber igår.
När vi vaknade imorse visade dock termomentern att jag var frisk..trots det tog vi det såklart lugnt idag så jag skulle piggna till så gott det bara går. Har ju fortfarande rätt mycket hosta också.

På Förmiddagen såg vi bara på tv och myste. Var inte så hungring så blev bara fil och macka till lunch, medans pappa åt en korvburk. Tror pappsen blir ganska seg av att vara hemma såhär mitt på veckan..han ser iaf ganska trött ut fasten han sover mer än vanligt när han är hemma såhär.
Efter vår lunchtuppis piggnade han i alla fall på sig så vi for iväg för att handla. Blev en redig storhandling faktiskt. Och som tur var hittade vi färska jordgubbar med. Gillar verkligen fil med skivade jordgubbar både till frukost och kvällsmål :)

Till middag blev det spagetti och köttfärssås för mig medans pappa smaskade i sig den grillade kycklingen han köpte, o efter vi ätit klart for vi förbi Kicki. Tydligen längtade pappa efter att få träna igen och det passade mig perfa, för jag längtade efter Kicki med :)
Hos Farmor spenderade jag tiden med att sortera och räkna knappar. Hon har en stoooor låda med massor av knappar och småkraffs i som jag fick grejja på med. När pappa joinade oss igen s fikade vi lite innan vi for hem. Blev rån plus en glass för mig.
Pappa dubbelkollade med termometern både före middagen och aldeles nyss och nu är tack och lov febern borta igen. Hoppas jag får hålla mig frisk ett tag nu...
Kram alla

Inga kommentarer: