lördag 9 maj 2009

Lördag 9:e Maj

Hallo.

Fast jag önskade fint väder igår innan jag somnade så blev det skitväder. Inge regn men grått o tråkigt ute.
På förmiddagen var pappsen och jag bara inne. Vi såg lite tv, la pussel och donade på. Efter lunchen tog vi bilen förbi Kicki men hon var inte hemma så vi fick fara tillbaka hem. Däremot kom hon och hälsade på mig bara någon timma senare när pappa ringde och frågade var hon var. Jag saknade henne nämligen, ville leka med Kicki.

Pappa passade på att fara och handla när Kicki var här. Vi lekte med min dockvagn och kikade på lite bilder från albumet när jag var liten. När pappa kom hem igen hade han handlat jordgubbar, men det var bara till efterrätt sa han.

Innan vi började stöka på med maten tog vi en tur för att kika på huset dit jag ska flytta med mammsen. Pappa frågade mig tre gånger var det var och jag svarade tre gånger väldigt säkert och pekade..men varje gång pekade jag på olika ingångar :D
Eftersom mammas cykel var utanför Jenny knackade vi på och för att fråga var det var men mamma var inte där, däremot pekade Jenny så vi fick koll på saker och ting.

När vi kom hem bidde det mat med tre stoooora jordgubbisar till efterrätt. Sedan bjöd pappa Kicki på mat osså, och självklart smakade jag även av den maten. När disneydax började for Kicki hem, så jag och pappsen började varva ner lite och myste i soffan en 45 minuter innan han gjorde lite fil med jordgubbar till kvällsmat.
Eftersom jag inte sovit något efter lunchen idag somnade jag på två röda sekunder. Nu knäpper vi alla tummarna för att det ska vara strålande sol imorgon när vi vaknar, visst!

1 kommentar:

poledance sa...

Japp, bra ni har koll då på vars mammas postlåda bor. ;)