tisdag 10 februari 2009

Tisdag 10:e Februari

Hej.

Igår nattade både jag och pappsen väldigt tidigt så då orkade jag inte skriva nått. Tror vi somnade runt 21 båda tvån :D

Idag hämtade Farmor mig på dagis vid halv fyra. Vi for hem till henne och gjorde tjockpannkaka som vi bjöd Aaid och pappa på när dom kikade förbi efter jobbet.
Fick förresten vara ute och leka i snön på dagis idag osså. Ojojoj vad stora snöhögar det finns nu. Såg imorse att jag har snö ända upp till fönstret i mitt rum!

Pappa och jag skjutsade hem Aaid, sedan for vi in till "oodishuset" och köpte "nus" till pappsen. Jag ville bra gärna köpa lite oodis med men pappa sa att det gick rakt inte för sig..Däremot fick jag åka både i bilen och på hästen som dom har där inne.

När vi kom hem hann vi inte göra så mycket..blev en macka och pynnen för att sedan hoppa i säng. Pappa läste Miffy och Vars är lilla pip ikväll.

Sov gott alla snällisar!

Inga kommentarer: