torsdag 12 februari 2009

Torsdag 12:e Februari

Tjoho

Här är läget bara bra!
Idag var ju sista kvällen med pappsen för den här gången så vi tog tillfället i akt att mysa riktigt ordentligt.
Direkt efter han hämtade upp mig på dagis for vi och shoppade lite kläder till mig.
Fick några tröjjor, Alfons-tofflor och en Alfons-dress. Däremot måste jag nog erkänna att pappsen ännu inte har helbra koll på storlekarna för Alfonsdressen där kan jag nog ha ända upp emot 5-års åldern :)

Vi for också och handlade lite gott på Konsum innan vi vände kosen hemmåt för att göra middag. Nästan direkt när vi kom hem knackade Kicki på dörren. Hon kom för att krama om mig innan jag far till mamma plus för att lämna en alla hjärtans dag present! Jag fick två fina tröjjor och ett par byxor...de här kläderna passade bättre än de pappa shoppade..men det är ju bra han försöker i alla fall :)

Fick tacos med kyckling vilket jag inte tyckte var nån hitt direkt..majsen var däremot god. Eftersom jag inte åt värmde pappsen lite barnmat till mig sedan men var inte så sugen på det heller. (Däremot, när det vankades kvällsfika med fil och flingor var minsann aptiten på topp)

Klockan gick väldigt snabbt ikväll så när Kicki for var den redan en bit över 19. Vi hann i alla fall leka lite flygplan och även spela lite Puh-spel innan natti.
Förs bestämde jag mig för att sova i min egen säng för första gången..men efter pappsen läst böckerna och just skulle börja med nattbönen ångrade jag mig. Frågade om "Moa sova pappa säng ändå?", och det fick jag såklart.
När vi hoppat över dit somnade jag på 5 sekunder :)
Kram alla

Inga kommentarer: