fredag 20 mars 2009

Fredag 20:e Mars

Hello!

Idag hämta Farmor Kicki på på dagis. Efter det for vi iväg på stan för att handla till go-middagen. Det blev gurka och tomater och paprika och skinka och leverpastej!
Pappsen kom just före 17 och det var riktigt kul att se honom. Medans vi väntade in mormor Gun och David så läste pappsen några böcker för mig i soffan samtidigt som vi tjyvkramades hela tiden såklart.

Middagen var lika god som den såg ut att vara, pappa och david åt hur mycket som helst och jag förstår inte var de stoppade all mat. Till efterrätt blev det glass och jordgubbar.

När vi kom hem till pappa och mig sprang jag direkt till köksbordet för att kika. Vad låg där tror ni? Jojomensan, prexis som jag hoppades låg det en lite "oodis" och väntade på mig där :=)
Sedan tände jag alla lampor såklart och inspekterade hur långt pappa hunnit med väggen. Jag är en mästare på att direkt se vad som är annorlunda sedan sist jag var här :) Såg inge bara att väggen var annorlunda utan även att pappa burit ut några skivor som tidigare stod för vår fotovägg där min och pappas händer är på bild.

Vi myste tillsammans i soffan och såg Puh på min lilla tv som jag fått av Farmor och David. Sedan såg pappsen att jag var jättetrött så då blev det pynnedax och sedan ner i sängen. Som vanligt när alla gonattbestyr var över sa jag "appa du gå ut nu"! får då ville jag läsa..men jag var så trött så direkt pappa gick ut somnade jag med armarna rumtomkring min Bamse :)

Inga kommentarer: