tisdag 31 mars 2009

Miss miss miss

..min Mos.

Har träffat Mosis två gånger idag. Dels hade jag tur att springa på henne just vid hennes hemfärd från dagis då jag också var på väg dit för att lämna lite kläder jag glömt lämna plus lägga dit en ny blöjförpackning.
Sedan har ju bror just fått tillgång till sin nya lght mitt i centrala Umeå. Efter branden på Å-hem äger han ju inte direkt mycket pryttlar, så Z var snäll o lånade ut sin extramadrass. Alltså träffade jag Mos gång två när jag for för att hämta den.

Trodde det skulle längtas lite mindre nu när jag ändå träffat henne två gånger men icket. Det suuuuger att ha vecka /vecka. Jag tror fortfarande jag umgås mer med Mosen den veckan då jag har henne här än vad en "vanlig" pappa i en familj som ej är separerad gör..men den veckan då jag inte har henne är okul ibland. :(

2 kommentarer:

zaida sa...

klartdet suger med vecka / vecka. Känns inte naturligt att vara ifrån sitt barn. Moa kallar lekisen hon fick från england för kaninen. Och efter maten tog hon sig en glass, och efter hon ötit sin glass så tog hon 3 glassar till åt Kaninen. Inte åt moa inte. Kaninen.. Frågade varför det var moa som åt glassen, men det gjorde hon inte sa hon och så låsades hon mata kaninen. Tur det är små glasspinnar.

Unknown sa...

Jag tror dig Danne! Förstår d e tungt på ensamveckorna även om egentiden är en bonus. :-/