tisdag 24 mars 2009

Tisdag 24:e Mars


Mina nya fina tuttar!


Jag och pappsen lagar mat


Den fina grenen pappa fick av mig!


Hallojs!

Gissa om jag fick mig en överraskning när jag vaknade (alltför tidigt kl 6 enligt pappa). Vår vägg där vi har "stora tv:n" var helt vit nu! Jag stod länge och kikade på den.
Igår fick jag inte se film där eftersom pappsen hade dragit fram massa grejjer men han lovade det skulle vara klart tills när jag vaknade o de var det.

Blev lite välling och sedan som vanligt dagis.
Farmor kom och hämtade mig strax efter 17, och på vägen hem hittade jag en jättefin pinne jag tog med till pappsen. Han blev sååå glad när jag kom hem och gav han den :D

Vi la lite pussel, sedan blev det mat och efter det bar det iväg till ICA för att handla. Som vanligt hjälpte jag pappa att köra vagnen och packa i varor.
Dessutom fick jag TRE nya tuttar av pappa! Jag gick och smålog hela vägen till kassan. När vi kom hem var det tuttkalas för hela slanten..jag låg i soffan och såg "Elefantfilmen" och hade alla mina tuttar på magen.

Vi gick och la oss kl 20 som vanligt, och idag ville jag faktiskt inte läsa..oftast brukar ja ju säga "pappa du gå ut nu". Men idag sa jag till pappas förvåning "pappa du stanna kvar nu", jag var lite kramsjuk minsann. Så istället för att läsa som jag brukar somnade jag tillsammans med pappsen istället.

Hörs imorgon!

Inga kommentarer: