fredag 6 mars 2009

Fredag 6:e Mars

Back at daddy!

Hej!
Idag hämtade Kicki mig på dagis redan vid 14-tiden. Hon slutade nämligen tidigt så allt klaffade perfekt, jag önskade ju att hon skulle hämta mig med :)
Vi for hem till henne och badade lääänge o smörjde sedan in mig så jag skulle lukta kalasgott när pappsen väl slutade jobba.

David och pappa kom ungefär samtidigt. Då hade jag och Kicki redan dukat och börjat med maten. Vi fick lövbit och strips, även om jag bara moffade i mig strips och grönsaker. Till efterrätt hade Farmor ordnat med Jordgubbar! Smaskelimumms vad gott det var. Dessutom fick jag pappas största gubbe med.
Vi begav oss hemmåt vid halv åtta, men döm om min förvånging! Pappa hade en ny blå bil idag, jag trodde han gått helt fel jag.
Tydligen jävlas pappas bil fortfarande, hörde att han muttrade nått om att styra ner den i umeälven.

Väl hemma blev det snabbt på med pynnen, dela en banan med pappsen och sedan borsta tänderna. Jag märkte förresten direkt att han hade satt upp tre nya små lampor ovanför tv:n..Hehe ni tror alla att jag inte lägger märke till saker och ting men jag har minsann ett minne som en elefant!

Somnade på 5 röda sekunder strax efter pappsen läst klart och bett godnattbön samt sjungit den obligatoriska "pappas gullgull"

Nu längtar jag tills imorgon då pappsen sagt att vi både ska hinna fara och handla lite tomtegröt (som jag sa ja ätit hos mamma o som jag "illar"), samt gå ut i snön och bygga en kojja.
Ha en bra kväll alla!

Inga kommentarer: