onsdag 11 mars 2009

Onsdag 11:e Mars



Hallojs.

Igår blev det inge skrivande eftersom det var fullt upp.
Farmor hämtade mig i alla fall, och när pappsen väl kom hem från jobbet gjorde han pasta och choritzo som han bjöd henne på som tack för hämtningen av mig :)
Somnade just när pappsen fick besök vid 20 och sov bra prexis hela natten som vanligt.

Imorse vaknade vi ganska samtidigt. Gick upp och gjorde macka och mjölk, för att sedan göra oss vackra och snygga inför dagis/jobb.
Pappa hämtade mig strax efter 17 dag och då for vi direkt för att titta på lite blommor på något som hette Plantagen.
Jag var dock ganska trött efter en hård lekdag på dagis så vi blev inte kvar så länge direkt. Efter det blev det faktiskt Frasses och inhandling av lite "Hamburger"
Jag fick som vanligt en egen liten en och fick smaka strips av pappsen :)

Direkt efter maten började pappsen förbereda ett bad, det längtade jag efter redan igår men då hanns det inte med.
Vi badade rätt länge, och pappa var så trött att han faktiskt somnade där ett tag. Dock vaknade han direkt jag sa "Pappa inte sova nu INTE" :D

Nu sitter jag med pynnen på i soffan med en stor varm filt runt mig och ser Nalle Puh - Nasses film. Har beordrat pappsen att komma med välling, så när den har hoppat ner i lilla magen vankas det natti här.
Kram alla!

Inga kommentarer: