söndag 8 mars 2009

Söndag 8:e Mars


Här är kojjan som jag och pappa byggde igår. Han är ju lite överbeskyddande så istället för att bara ha snö som tak tog vi några gamla innerdörrar. :D


Här är jag på köksgolvet med några av mina gosedjur :)


Ovan en bild på det jag shoppade igår. En påse godis, tomtegröt och det bästa av allt: en turlapp till charken.


Hej.

Idag bidde det ett väldigt tidigt inlägg.
Jag vaknade halv sex imorse och grät, så pappsen fick hålla om o trösta mig.
Det kändes bra för jag somnade ganska snart om i hans famn och sov ända tills halv åtta då..hör och häpna.. han väckte MIG! Tydligen var han väldigt sugen på att se nått UFC-tjaffs på tv som egentligen gick inatt men som han var intelligent nog att inte se live.

Vi gick upp och gjorde frukost, - blev fil med äppelmos och flingor.
Sedan kom David förbi och pappa bjöd han på frukost med. Efter det kunde jag säga adjöss till min Robin Hood-film (eller som jag kallar den "den röda med tuppen) för då skulle pappa och David se UFC.

Även om det som visades på tv:n inte intresserar mig så var det ändå småmysigt att gå upp i tid med en pigg pappa och även att David var här. Jag pysslade på med lite legobygge, bets med min orm och så :)

Nu har vi just ätit lunch, och efter sovstunden har pappat lovat att vi ska fara och titta på "Ojmajna" igen!!! Det ser jag jättemycket fram emot.
Hörs på måndag alla!

Inga kommentarer: