lördag 13 juni 2009

Fredag 12:e Juni


Pappas fullastade bil och en sovandes jag



En nyvaken jag och fem chipsskålar


Hallå alla.

Haha ja den här dagen blev lite knepig eftersom pappa fick höra först igår att dagis skulle vara stängt idag. Således fick jag hänga med pappsen till jobbet. Har inte sådär jättemycket att göra där men idag hade pappa tagit med sig min bärbara cd-spelare så jag kunde iaf se på Elefanten i soffan brevid pappas bord. Dock blev jag less efter bara någon halvtimma så pappsen fick nog inte så mycket arbete gjort idag.
Efter vi stressat i oss lunchen fick jag följa med pappa och tre arbetskamrater ut till Norrmjöle. De ska nämligen anordna en fest där för alla andra på jobbet så de for dit tidigare för att duka fram, rigga musik och så vidare.

Tajmingen var ganska bra iaf eftersom vi drog iväg vid halv ett = min sovtid så jag somnade i bilen och sov nästan ända tills vi skulle fara hem igen.
Kände mig lite vilsen när jag vaknade upp i bilen någonstans där jag inte alls kände igen mig men pappsen kom och tittade till mig nästan hela tiden så han märkte snabbt när jag vaknat. Så fick jag följa med in i bygdegården och sno åt mig lite chips som mellis med :D

Efter det begav vi oss hemmåt igen, och pappa skjutsade mig till Mamma. Som tur var slutade hon runt tre så jag kunde komma till henne innan pappa och hans arbetskompisar skulle iväg med bussen från jobbet. På vägen från parkerningen till henne plockade jag och pappsen lite blommor åt henne med. Pappa plockade några gula ena medans jag tycker dom vita maskrosorna som man kan blåsa på är finast, så jag plockade en fin sån till buketten. :D
Mamma blev jätteglad för dom såklart.

Kramis alla!

Inga kommentarer: