söndag 7 juni 2009

Söndag 7:e Juni

Hallojjs.

Prexis som vanligt var pappsen lite seg imorse. Trots att jag vaknade ganska sent, nämligen vid 9 :)
Vi gick iaf upp och gjorde lite välling, plus tog på mig kläder och bytte blöjjsan eftersom pappa tyckte jag kändes extra tung :P

Efter pappa vilat lite till på morgonkvisten blev det lunch och sedan ut i det konstiga vädret för att cykla lite. Tack och lov var det fint den halvtimma vi var ute och kämpade på i alla fall. Vi cyklade ända till det andra området här och såg på hur dom har renoverat ett hus som ser likadant ut som vårt.

Efter vi kom in åt pappa sin lunch vilken jag natuuuurligtvis också fick smaka. Jag är som en hög när någon annan äter nått säger pappa.
Därefter blev det lite vila trots att jag inte alls kände för det idag. Jag trillskades så med att somna att när jag väl gjorde det somnade också pappa :)

Strax före middagstid for vi till Kicki för att äta. Hon blev jätteglad att se mig, och när jag kom in dit såg jag att även mormor Gun var där.
David och Desi var osså där så jag busade på med allihopa. Till middag blev det pannkaka och sylt! Jag tog en stoor extraportion efter jag ätit klart för jag var riktigt hungrig.
Efter kaffet skjutsade vi hem Gunsan och sedan blev det hem för att natta.
Nu längtar jag till Dagis imorgon för att träffa Ossian, Wilmer och Miiiilia :)

Inga kommentarer: