fredag 5 juni 2009

Fredag 5:e Juni


It´s hardcore to be back at my daddy!

Halloj!

Idag hämtade pappsen mig på dagis..och riktigt tidigt blev det med! Han kom nämligen redan före 14, så jag hade just såpass kommit upp i varv igen efter lunchtuppisen vi alltid tar på dagis.
Vi for i alla fall hem för att mysa lite i soffan, men redan i bilen ville jag hålla pappas hand för nu var det längesedan vi träffades (förrutom den snabba snutten i förrgård då).

Vi kikade faktiskt igenom båda "Elehant-filmerna". Både pappa och jag halvsov mest hela tiden under filten där.
Till middag blev det fisk för mig och hemmagjord hamburgare för pappa (var kvar sedan igår), men självklart smakade jag av honom som vanligt :P
Efter det lekte vi massor med presenten pappa överraskade mig med! När vi kom hem låg det nämligen en leksaksstekpappa med massa grönsaker o grejjer i. Där var paprika, tomat, gurka, majs, ärtor, en fisk, potatis, ägg etc etc.
Nu har jag exakt allt i mitt kök för att kunna laga vilken middag som helst.
Jag bjöd tillexempel pappa på varmt The(som jag värmde i micron) tillsammans med en svamp, gurka och lite potatis. Smaskens sa han!

Före det vankades säng hivade vi i oss lite fil med hallon. Nu håller vi båda tummarna att det ska bli skapligt väder imorgon så vi kan fara ut och cykla lite.
Kram alla

Inga kommentarer: