måndag 9 november 2009

Farsdag 8:e November


Den fina vita blomman


Kortet som jag gjort o muggen pappsen fick


Pappa tjyvtog ett kort när jag tjyvsov en sväng före middan

Tjohopp.

Idag är det ju söndag så jag fick träffa pappsen medans mamma jobbade.
Vi hade med oss ett fiiiint paket till honom o direkt jag lämnade över det, efter jag sagt "grattis på farsdaaaaaag" så sa jag att det var en vit blomma däri :P
Pappa blev iaf jätteglad.

Vi myste en stund och såg på barnprogram...o vi myste faktiskt så mycket att jag somnade! Pappa trodde först att jag låssas-sov eftersom jag plötsligt från ena sekunden till andra sov..men efter han provat kittla mig några gånger o jag inte reagerade förstod han att jag passade på o tog en liten tupplur :)

Kl 18 var vi bjudna till Kicki på Farsdagsmiddag o även där blev pappsen uppvaktad av mig. Han fick en fin kopp och trisslotter, men gladast blev han nog över ett jättefint kort som jag tillverkat åt honom tillsammans med Kicki o Mormor Gun.

Inga kommentarer: