lördag 14 november 2009

Lördag 14:e November


Storormen och jag :)


Jag gillar ormar o stod helt förundrad när man fick vara nära den stoooora ormen :D


Tjoallojs.

Igår hann vi inte med att skriva nått vilket berodde på att jag var rätt trötter.
Somnade tom i pappas famn i soffan strax före 19, o vaknade inte heller av att han bar in mig till sängen, tog av mig klädera o monterade på mig sovblöjjan :) Trött som sagt.

Imorse blev det lite film i soffan o välling.
Till lunch blev det varma mackor, sedan for jag, papps o Erika till Holmsund för att kika på lite ormar i Terrariet. Det var lika kul som vanligt, o nu hade dom dessutom fåglar som flög fritt därinne plus att ormen man fick klappa på var ern riktig bamsing! Erika såg riktigt rädd ut bara av att se på den, o pappa blev lite rädd med när jag tog stryptag runt huvudet på den.. Då sa skötaren att man helst inte skulle strypa ormen vid huvudet :D

Sedan for jag till Farmor Kicki en sväng eftersom Pappa o Erika hade en utmaning på gymmet som dom här nång gång nu och då. (såklart vann pappsen men det är ju nästan bara onödigt att skriva..) Efter det kom dom o hämtade mig o vi körde hem till oss för att käka middag. Blev massor av plockmat vilket jag tycker e gott, o till efterrätt blev det lite Godis som vi handlade på godishuset :)
Sen skjutsade vi hem Erika och hälsade på Kicki igen för pappa ville tigga till sig lite kaffe :) Nu har vi just kommit hem och jag somnade på 2 minuter. En kalasdag har jag iaf haft. Kram alla!

Inga kommentarer: